vrijdag 26 januari 2018

De taal der talen

Ze sprak alle talen

                  Engels
         
                       Duits

                            Frans


                                Grieks

                                        Roemeens

                                                    en

                                                        Pools


                                                              maar één taal sprak ze niet


                                                                                 de gevoelstaal.




Henk Dekkers

                   

                                             
                         


Schilderij geschilderd door Henk Dekkers met olieverf op canvasdoek.

5 opmerkingen:

  1. Genau! Precisely!En effet! 全く! Wat heb je aan al die talenkennis, als je je hart niet kunt laten spreken?
    En dit begeleidende schilderij lijkt wel een Monet, Henk. Heerlijk, al die warme roodtinten van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks ! Vin, het is geen Monet Vin, maar jouw kennis van kunstenaars is niet gering zo te zien aan je reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, Henk, dat valt nogal mee. Maar dit deed me denken aan iets waarvan ik hier, op je blog, geen afbeelding kan bijvoegen. Volgens mij van Monet, maar zeker ben ik niet. : )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjee Henk, da's een late reactie! Wijs ik je meteen nog een keer op een aantal onbeantwoorde reacties van Jannie en mij op ELLO. Zowel Gmail als Hotmail beschouwen de ELLO-meldingen als spam. Dat valt eenvoudig te verhelpen. Vraag het me gerust als je hulp nodig hebt daarmee, of met het reageren op ELLO. Je weet me te bereiken. Per mail mag natuurlijk ook.

    BeantwoordenVerwijderen